Reklama
  • Piątek, 23 września (08:06)

    Składniki: 2 polędwiczki wieprzowe, po pół łyżeczki ziaren kolendry, kardamonu i goździków, 2 ząbki czosnku, oliwa, sól, 3 łyżki miodu, 50 ml alkoholu, 1 łyżka masła, 1 mała cebula, 150 ml wina wytrawnego, 10 dag pierników

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 23 września (08:06)

    Składniki: 50 dag brukselki, czerwona cebula, cytryna, 3 jabłka, olej, 60 dag wieprzowiny, sól, 10 dag żurawiny do mięs, 15 dag kwaśnej śmietany, pieprz, papryka

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 23 września (08:06)

    Składniki: 80 dag boczku bez kości i skóry, 1/2 kg małych jabłek , 1/2 kg niedużych cebulek, 2 łyżki masła, sól, pieprz, majeranek, olej, bulion z kostki

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 23 września (08:05)

    Składniki: 25 dag długoziarnistego ryżu, 1 cebula, 1 duża żółta papryka, olej, 50 dag schabu, 2-3 łyżki oleju, 20 dag pomidorów z puszki, 20 dag jogurtu greckiego, 2 ząbki czosnku, sól, pieprz, sok z cytryny

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 15 września (13:05)

    Składniki: 1/2 kg schabu bez kości, 20 dag śliwek, 100 ml wody, 2 łyżki masła, 150 ml śmietany kremówki (30 proc.), sól, pieprz

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 12 września (11:00)

    Skład na 4 porcje: ● 300 g kurek ● por ● czerwona papryka ● 600 g schabu ● łyżka mąki ● 30–40 g masła klarowanego ● 300 ml bulionu warzywnego ● 200 ml śmietany ● 75–100 g sera gouda ● 1/2 łyżeczki startej gałki muszkatołowej ● sól, pieprz do smaku ● przyprawa do schabu.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 8 września (13:00)

    Składniki: 2 kg chudej łopatki wieprzowej, 2 cebule, 5 ząbków czosnku, 2-3 kromki pszennego chleba, 3 dag parmezanu, 6 łyżek oliwy, 4 marchewki, 1 średni seler, sól, pieprz, suszony rozmaryn i oregano.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 2 września (15:05)

    Skład na 4 porcje: ● 500 g polędwiczek wieprzowych ● czerwona i zielona papryka ● 4 plastry chudego wędzonego boczku ● 3 cebule ● 200 ml bulionu warzywnego ● 1–2 łyżki curry w proszku ● łyżka mąki ● 2 łyżki koncentratu pomidorowego ● 4 łyżki octu ● sól, pieprz, cukier ● olej.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 26 sierpnia (13:05)

    Składniki: na 4 porcje: 30 dag udźca wieprzowego, sól, szczypta mielonej słodkiej papryki, szczypta oregano, pół łyżeczki tłuczonego kminku l pieprz, szczypta mielonego chili, 2 łyżki oleju + do podsmażenia, 2 pomidory, cebula, kilka liści sałaty lodowej, 4 szt. chleba pita, sos czosnkowy. Tzatziki: pół ogórka sałatkowego, mały kubeczek śmietany,ząbek czosnku, 2 łyżki posiekanego świeżego koperku, łyżka oliwy, sól, pieprz

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 24 sierpnia (08:00)

    Składniki na 4-6 porcji: 50 dag wieprzowiny, 2 czerwone papryki, 1 łyżka koncentratu pomidorowego, po 1 puszce czarnej fasoli, pomidorów i kukurydzy, 12 plastrów boczku wędzonego, 4 cebule, 1 pęto kiełbasy, 1/2 l bulionu, 3 ząbki czosnku, olej do smażenia, 2 łyżki mąki, sól, pieprz, chili, natka pietruszki.

    Czytaj więcej Komentarzy:0